Just another WordPress.com site

Κυριάκος Α. Κυτούδης : Φεγγάρια

.

Ζωγραφική : René  Magritte

.

.

.

.

.

ΧΑΪΚΟΥ

.

Ξύπνησε ο γαρμπής

και τρόμαξε ο σιρόκος

κι άντε να τον βρεις.

 

Κοιτάς τα χιόνια

να δεις τάχα πως λιώνουν

να δεις τα χρόνια.

 

Είναι αβέρτο

μονάχο το φεγγάρι

σύρε και φέρτο.

 

Αραξοβόλι

ψάχνουνε οι αγγέλοι

μα κι οι διαβόλοι.

 

Τώρα σιμώνει

Κυριακή, μέρα γιορτής

κι αυτή ζυμώνει.

 

.

 

ΑΠΕΡΑΝΤΟ  ΦΙΛΙ

 

Χίλια φεγγάρια πέσαν χάμω στην αυλή

γίναν γαρίφαλα πουλιά γίνανε δυόσμος

κι η γειτονιά έγιν’ απέραντο φιλί.

 

Πρώτη φορά γνωρίσανε τέτοια χλιδή

κι όλο μαζεύονταν συνέχεια ο κόσμος

χίλια φεγγάρια πέσαν χάμω στην αυλή.

 

Λες κι είχε πέσει του παράδεισου κλειδί

κι εξαφανίστηκε απ’ τη γη ο κάτω κόσμος

κι η γειτονιά έγιν’ απέραντο φιλί.

 

Πήρανε όλα ένα χρώμα σταφυλί

μεθυστικό κρασί μοιάζαν φιλιά και δυόσμος

χίλια φεγγάρια πέσαν χάμω στην αυλή

κι η γειτονιά έγιν’ απέραντο φιλί.

.

.

Κ υ ρ ι ά κ ο ς  Α.  Κ υ τ ο ύ δ η ς

Καθηγητής ποίησης της Internatioal Art Academy

.

.

8 responses

  1. pyrgia

    Θα γελάσετε, ίσως… Το δεύτερο ποίημα μού έφερε στο νου αρώματα και μελωδίες από άλλες εποχές. Ένα ποίημα που θα μπορούσε να γίνει τραγούδι, κάτι που θα έγραφε ο Αττίκ (ελπίζω να μη σας προσβάλλει η σύγκριση, τον Αττίκ ως δημιουργό τον έχω σε περίοπτη θέση στην καρδιά μου), κάτι που θα τραγουδούσε ο πατέρας μου την εποχή που έκανε καντάδες στις γειτονιές. Δεμένες ομοιοκαταληξίες και όμορφες εικόνες. Πόσα μπορείς να πεις για το φεγγάρι και πάντα να ακούγονται καινούρια όταν ο δημιουργός έχει κέφια και ταλέντο.
    Αρχοντούλα

    Μαΐου 21, 2012 στο 11:32 πμ

    • Αρχοντούλα μου εγώ θα συμφωνήσω απόλυτα, «αρώματα και μελωδίες από άλλες εποχές»! Σίγουρα θα μπορούσε να γίνει τραγούδι, κι αυτό βέβαια δεν είναι καθόλου υποτιμητικό για τον ταλαντούχο ποιητή. Εντελώς μεταξύ μας 🙂 χαίρομαι ιδιαίτερα που θέλησε να συνεργαστεί με το «πτερόεν» ! Θα ακολουθήσουν και άλλες αναρτήσεις ποιημάτων του εδώ.

      Η αναφορά στον πατέρα σου με συγκινεί ιδιαίτερα…

      Σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Σπύρος

      Μαΐου 21, 2012 στο 2:25 μμ

  2. Κερασία

    Χαιρετίζω την παρουσία του συμπολίτη μου ποιητή Κυριάκου Κυτούδη στο φιλόξενο pteroen.
    Σημαντική η συνεισφορά του στη διάδοση της ντοπιολαλιάς της Ανατολικής Ρωμυλίας
    μέσα από την ποίηση, για την οποία και βραβεύτηκε διεθνώς.
    Θα χαρώ να δω καινούριες αναρτήσεις του.

    Μαΐου 21, 2012 στο 10:17 μμ

    • Χαίρομαι που είναι συμπολίτης σου. «Τό ‘χετε» εκεί φαίνεται…

      Και βέβαια θα ακολουθήσουν καινούριες αναρτήσεις του!

      Σπύρος

      Μαΐου 22, 2012 στο 4:58 πμ

  3. Πόσο πολύ θα ήθελα να έβλεπα αυτά τα χίλια φεγγάρια στην αυλή μου…
    Καλησπέρα Σπύρο μου.

    Μαΐου 21, 2012 στο 11:09 μμ

    • Πιστεύω ότι τα κουβαλάς στηγν ψυχή σου Μελίτα μου. Όποιος επισκέπτεται το ιστολόγιό σου,παραμυθένια, το διαπιστώνει…

      Σε καλημερίζω.

      Σπύρος

      Μαΐου 22, 2012 στο 5:06 πμ

      • Σε ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια, Σπύρο μου.
        Είναι σαν τρυφερά χάδια στο πρόσωπο που σε ξεκουράζουν και σου δίνουν δύναμη για να συνεχίσεις.
        Να έχεις μια υπέροχη ημέρα.
        Σε φιλώ.

        PS.Σου έχω πει πόσο πολύ μου αρέσει που με λες έτσι ;

        Μαΐου 22, 2012 στο 1:43 μμ

  4. @melita

    Μελίτα μου, μπορεί να μην έχουμε γνωριστεί από κοντά, αλλά δεν θέλει και πολύ να καταλάβει κανείς πόση ιδιαίτερη ευαισθησία και τρυφερότρητα σε διακρίνει, αν δει το ιστολόγιό σου. Σε λέω παραμυθένια, και το ιστολόγιό σου το έχω καταχωρήσει ως ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ, γιατί αυτό είσαι.

    Η ζωή είναι πολύ μικρή για να παρακάμπτει κανείς τα μικρά (;) καθημερινά θαύματα.

    Σου στέλνω ένα «απέραντο φιλί» και «χίλια φεγγάρια», που τα δανείστηκα από τον ποιητή μας.

    Σπύρος

    Μαΐου 22, 2012 στο 5:05 μμ

Σχολιάστε

