Just another WordPress.com site

Κερασία Χρ. Γερογιάννη : Πέντε άτιτλα

.

Ζωγραφική: Rene Magritte

.

.

Φεγγάρι των χρωμάτων

και των ήχων αναλυτό

στης καρποφορίας μου τα ύδατα

φεγγάρι, που ξεγεννάει τις νύχτες μου.

1985

.

.

Μέσα μου έσπειρε το φως

 στη ζέστα του καλοκαιριού μου

σαν υποσχέσεις

τα γλυκά λωτόμουρα.

 

 .

Σαρκαστική

του φεγγαριού η όψη

εμπρός στο παραθύρι μου

απόψε, που γύρω μου στενεύει ο χώρος

δεν έχω λόγια

– η μάνα μου, μόνο, που κλαίει

στο διπλανό δωμάτιο

μου κομματιάζει τα όνειρα.

 

 .

Δε θυμάμαι τις μέρες

ακρόπρωρο της λησμονιάς

της λήθης του πελάγου

μ’ αρμύρισ’ ο καιρός

και μ’ έσκαψε το κύμα.

 

 .

Αίμα μου βέβηλο

κι αίμα αγνό

σαν την αγάπη μου

ρέεις ζεστό

θα σε μετρήσω,

θα μετρηθώ

ψέμα στο ψέμα

θα προδοθώ.

.

.

Κ ε ρ α σ ί α  Χ ρ.  Γ ε ρ ο γ ι ά ν ν η

Από την ανέκδοτη συλλογή Εν σκοτία

.

Σχολιάστε